لیست قیمت دستگاه سانتریفیوژ

فروش دستگاه سانتريفيوژ

لیست قیمت دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ را می توان برای آزمایش تفکیک پذیری سوسپانسیون ها در زمینه گریز از مرکز استفاده کرد. بر اساس چنین آزمایشات آزمایشگاهی، انتخاب نوع سانتریفیوژ مناسب و همچنین مقیاس بندی ابعادی سانتریفیوژ امکان پذیر است. با زمان شروع و توقف بسیار کوتاه مشخص می شود (چند ثانیه بسته به نیروی g انتخابی). با سانتریفیوژ آزمایشگاهی ما، سانتریفیوژهای ته نشینی و فیلترینگ و همچنین سانتریفیوژهای پیوسته یا دسته ای را می توان با آزمایش های مناسب شبیه سازی کرد. برای این منظور از درج های لیوان مناسب در سانتریفیوژ استفاده می شود.
در صورت نصب لوازم جانبی مناسب، می توان از آن برای فیلتراسیون، شستشو، شفاف سازی، جداسازی مداوم دو مایع و برای تهیه امولسیون استفاده کرد.
توسعه یافته بر اساس سانتریفیوژ آزمایشگاهی تنها برای آزمایش قابلیت تفکیک سوسپانسیون ها در زمینه گریز از مرکز استفاده می شود. انتخاب نوع سانتریفیوژ مناسب و مقیاس بندی ابعادی یک سانتریفیوژ بر اساس این آزمایشات آزمایشگاهی امکان پذیر است. عملاً هر نوع سانتریفیوژ را می توان به راحتی با با استفاده از مقدار کمی مواد آزمایش و/یا شبیه سازی کرد.
استفاده از فناوری سانتریفیوژ در محیط آزمایشگاهی بالینی برای جداسازی اجزای مایع و جامد حیاتی است. در آزمایشگاه‌هایی که آنالیزهای بیوشیمیایی روی مایعات بدن انجام می‌دهند، سانتریفیوژها معمولاً برای جدا کردن سلول‌های خونی از سرم/پلاسما، جداسازی رسوب از ادرار، اندازه‌گیری کسر حجمی گلبول‌های قرمز خون (هماتوکریت)، و جداسازی اجزای آزاد از سلول‌ها در خون استفاده می‌شوند. اتصال به پروتئین و روش های ایمنی به طور معمول کمتر، سانتریفیوژ برای جداسازی لیپوپروتئین ها در روش های مرجع برای اندازه گیری آنها، جداسازی اجزای سلولی و جداسازی قطعات DNA استفاده می شود.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.