کاربرد دستگاه سانتریفیوژ پی ار پی

فروش دستگاه سانتريفيوژ

کاربرد دستگاه سانتریفیوژ پی ار پی

نکاتی برای انتخاب سانتریفیوژ
RPMS مهم هستند، اما G-Force حتی بهتر است. به طور سنتی، RPMS به عنوان معیار انتخاب اصلی مورد استفاده قرار گرفته است، زمانی که زمان برای انتخاب یک سانتریفیوژ می آید. و در حالی که این اطلاعات مفید است، همیشه به کل داستان نمی گوید. برای اطمینان از انتخاب سانتریفیوژ راست، به حساب G-Force نمونه های خود را مورد توجه قرار دهید. این داده ها، که یک گزارش دقیق تر از نیازهای شما را فراهم می کند، به شما کمک می کند یک سانتریفیوژ را انتخاب کنید که بهترین مناسب برای آزمایشگاه شما است.
انعطاف پذیری کلید است به ندرت ما یک آزمایشگاه را دیده ایم که در آن یک اندازه متناسب با همه، به این معنی که آزمایشگاه های شما نیز باید از سانتریفیوژ خود استفاده کنند یا اینکه امروز گردش کار شما در آینده نیز همان کار خود را نخواهد داشت. زمان را برای شناسایی گزینه های سانتریفیوژ با انعطاف پذیری اضافه شده از طیف گسترده ای از روتورها که نیز بسیار آسان است برای تغییر، و لذت بردن از آزادی تنوع زمانی که آن را به آنچه که سانتریفیوژ می تواند زمانی که آن را به اندازه لوله می آید، لذت ببرید.
فاکتور در فضای موجود در آزمایشگاه شما. همه زنگ ها و سوت ها به شما کمک نمی کنند اگر فضای کف را برای مدیریت یک سانتریفیوژ پی ار پی مدل طبقه ای نداشته باشید. خبر خوب این است که بسیاری از گزینه های رومیزی موجود در امروزه وجود دارد که می تواند سرعت و قدرت زیادی را به شما ارائه دهد، بدون فضای بیش از حد در آزمایشگاه.
زندگی خود و آزمایشگاه های خود را آسان کنید. خط پایین، زندگی برای یک سانتریفیوژ خیلی کوتاه است که باعث می شود شما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد آن کنید. کارکنان آزمایشگاه خود را با یک سانتریفیوژ که کنترل بصری و کنترل آسان به حرکت را فراهم می کند، آسان کنید.
از ابزارهای صنعت استفاده کنید. مسلح و آماده با تمام اطلاعاتی که باید انتخاب خود را انتخاب کنید؟ از یک ابزار دستی مانند راهنمای انتخاب سانتریفیوژ استفاده کنید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.