دستگاه سانتريفيوژ

فروش دستگاه سانتريفيوژ

کاربرد دستگاه سانتریفیوژ پی ار پی

نکاتی برای انتخاب سانتریفیوژ
RPMS مهم هستند، اما G-Force حتی بهتر است. به طور سنتی، RPMS به عنوان معیار انتخاب اصلی مورد استفاده قرار گرفته است، زمانی که زمان برای انتخاب یک سانتریفیوژ می آید. و در حالی که این اطلاعات مفید است، همیشه به کل داستان نمی گوید. برای اطمینان از انتخاب سانتریفیوژ راست، به حساب G-Force نمونه های خود را مورد توجه قرار دهید. این داده ها، که یک گزارش دقیق تر از نیازهای شما را فراهم می کند، به شما کمک می کند یک سانتریفیوژ را انتخاب کنید که بهترین مناسب برای آزمایشگاه شما است.
انعطاف پذیری کلید است به ندرت ما یک آزمایشگاه را دیده ایم که در آن یک اندازه متناسب با همه، به این معنی که آزمایشگاه های شما نیز باید از سانتریفیوژ خود استفاده کنند یا اینکه امروز گردش کار شما در آینده نیز همان کار خود را نخواهد داشت. زمان را برای شناسایی گزینه های سانتریفیوژ با انعطاف پذیری اضافه شده از طیف گسترده ای از روتورها که نیز بسیار آسان است برای تغییر، و لذت بردن از آزادی تنوع زمانی که آن را به آنچه که سانتریفیوژ می تواند زمانی که آن را به اندازه لوله می آید، لذت ببرید.
فاکتور در فضای موجود در آزمایشگاه شما. همه زنگ ها و سوت ها به شما کمک نمی کنند اگر فضای کف را برای مدیریت یک سانتریفیوژ پی ار پی مدل طبقه ای نداشته باشید. خبر خوب این است که بسیاری از گزینه های رومیزی موجود در امروزه وجود دارد که می تواند سرعت و قدرت زیادی را به شما ارائه دهد، بدون فضای بیش از حد در آزمایشگاه.
زندگی خود و آزمایشگاه های خود را آسان کنید. خط پایین، زندگی برای یک سانتریفیوژ خیلی کوتاه است که باعث می شود شما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد آن کنید. کارکنان آزمایشگاه خود را با یک سانتریفیوژ که کنترل بصری و کنترل آسان به حرکت را فراهم می کند، آسان کنید.
از ابزارهای صنعت استفاده کنید. مسلح و آماده با تمام اطلاعاتی که باید انتخاب خود را انتخاب کنید؟ از یک ابزار دستی مانند راهنمای انتخاب سانتریفیوژ استفاده کنید.
۰ ۰

لیست قیمت دستگاه سانتریفیوژ

سانتریفیوژ را می توان برای آزمایش تفکیک پذیری سوسپانسیون ها در زمینه گریز از مرکز استفاده کرد. بر اساس چنین آزمایشات آزمایشگاهی، انتخاب نوع سانتریفیوژ مناسب و همچنین مقیاس بندی ابعادی سانتریفیوژ امکان پذیر است. با زمان شروع و توقف بسیار کوتاه مشخص می شود (چند ثانیه بسته به نیروی g انتخابی). با سانتریفیوژ آزمایشگاهی ما، سانتریفیوژهای ته نشینی و فیلترینگ و همچنین سانتریفیوژهای پیوسته یا دسته ای را می توان با آزمایش های مناسب شبیه سازی کرد. برای این منظور از درج های لیوان مناسب در سانتریفیوژ استفاده می شود.
در صورت نصب لوازم جانبی مناسب، می توان از آن برای فیلتراسیون، شستشو، شفاف سازی، جداسازی مداوم دو مایع و برای تهیه امولسیون استفاده کرد.
توسعه یافته بر اساس سانتریفیوژ آزمایشگاهی تنها برای آزمایش قابلیت تفکیک سوسپانسیون ها در زمینه گریز از مرکز استفاده می شود. انتخاب نوع سانتریفیوژ مناسب و مقیاس بندی ابعادی یک سانتریفیوژ بر اساس این آزمایشات آزمایشگاهی امکان پذیر است. عملاً هر نوع سانتریفیوژ را می توان به راحتی با با استفاده از مقدار کمی مواد آزمایش و/یا شبیه سازی کرد.
استفاده از فناوری سانتریفیوژ در محیط آزمایشگاهی بالینی برای جداسازی اجزای مایع و جامد حیاتی است. در آزمایشگاه‌هایی که آنالیزهای بیوشیمیایی روی مایعات بدن انجام می‌دهند، سانتریفیوژها معمولاً برای جدا کردن سلول‌های خونی از سرم/پلاسما، جداسازی رسوب از ادرار، اندازه‌گیری کسر حجمی گلبول‌های قرمز خون (هماتوکریت)، و جداسازی اجزای آزاد از سلول‌ها در خون استفاده می‌شوند. اتصال به پروتئین و روش های ایمنی به طور معمول کمتر، سانتریفیوژ برای جداسازی لیپوپروتئین ها در روش های مرجع برای اندازه گیری آنها، جداسازی اجزای سلولی و جداسازی قطعات DNA استفاده می شود.
۰ ۰

فروش دستگاه سانتريفيوژ

روي بوبو از فيليپس سانتريفيوژ را در اوايل دهه 50 به صنعت حفاري چاه هاي نفت وارد كرد. در برنامه هاي اوليه و در بيشتر موارد در طي 50+ سال بعد ، تقريباً به طور انحصاري از سانتريفيوژها براي كنترل ويسكوزيته مايعات حفاري وزني با جداسازي ذرات كلوئيدي و فوق ريز ويسكوزيته استفاده شد. اين امر با استفاده از سانتريفيوژ براي تقسيم گل ورودي به دو جريان حاصل مي شود: سرريز (سانترات ، پساب ، دوغاب سبك) كه حاوي بيشتر مايعات و بهترين مواد جامد است و جريان پايين (كيك ، دوغاب سنگين) شامل مواد جامد درشت است. و مايع آنها را خيس مي كند. دوغاب سرريز (سبك) دور ريخته مي شود . اين سانتريفوژ سنتي است. حذف بهترين مواد جامد همراه با فاز مايع سيال حفاري. دوغاب زيراب (سنگين) حاوي بيشتر باريت و برخي از مواد جامد حفاري است. هدف از سانتريفيوژ از بين بردن جامدات حفاري شده است.سانتريفيوژها نيز خطرات مختلفي را به همراه دارند. خطرات و اقدامات احتياطي سانتريفيوژها در راهنماي كاربر براي عملكرد ايمن سانتريفيوژها با اشاره خاص به جوهاي خطرناك (باترويك ، 1976) و نشريه بعدي راهنماي كاربر براي عملكرد ايمن سانتريفيوژها در نظر گرفته شده است (ليندلي ، 1987) (راهنماي سانتريفيوژ ).سانتريفيوژها اغلب مايعات قابل اشتعال فرار را كنترل مي كنند و ، مگر اينكه اقدامات احتياطي خاصي انجام شود ، تقريباً در برخي از مراحل چرخه عملي حاوي مخلوط قابل اشتعال است. احتمال اشتعال مخلوط قابل اشتعال كاملاً زياد است. منابع اصلي احتراق اصطكاك مكانيكي ، سطوح گرم و الكتريسيته ساكن هستند. خريد سانتريفيوژ با سرعت زياد مي چرخد ​​و يك نقص مكانيكي منجر به ايجاد جرقه يا يك سطح گرم مي تواند باعث احتراق شود.

دستگاه سانتريفيوژ ازمايشگاهي

تلاش ما براي گنجاندن راه حل هاي نوآورانه تصفيه پسماند ، مانند دستگاه سانتريفيوژ ، در خدمات ما تا حدي دليل اين است كه ما توانسته ايم رشد كنيم. ما به طور مداوم خدمات خود را متناسب با فن آوري ها ، روندها و قوانين جديد تغيير مي دهيم و سازگار مي كنيم تا در موقعيت مناسبي قرار بگيريم تا جامع ترين خدمات مديريت پسماند را به مشتريان خود ارائه دهيم.عامل ديگر اينكه چرا ما توانسته ايم تجارت پيشرو در صنعت ايجاد كنيم ، رويكرد ما در روابط با مشتري است. مقابله با مديريت پسماند مي تواند كار دشواري باشد - چه به معناي واقعي و چه به صورت مجازي. حذف زباله و دفع صحيح آن منوط به تصويب قانون دولت است ، بنابراين اطمينان از مديريت حرفه اي آن و مطابق قانون از اهميت بالايي برخوردار است.به همين دليل است كه هيچ بخشي از كارهاي ما بدون اطلاع مشتري از كارهايي كه انجام مي دهيم انجام نمي شود ، چرا آنها را انجام مي دهيم و هزينه كل خدمات آن بدون هيچ گونه هزينه اضافي است. ما اينجا هستيم تا به سادگي روند تميز كردن ، تصفيه ، دفع و بازيافت مواد زائد را براي شما آسان و سريع كنيم. پس چرا براي يادگيري بيشتر با تيم متخصص ما در تماس نيستيم؟براي كسب اطلاعات بيشتر با كارشناسان مديريت پسماند ما در تماس باشيداگر مي خواهيد بيشتر بدانيد كه دستگاه سانتريفيوژ ما دقيقاً چگونه مي تواند به شما در درمان بهتر زباله هايتان كمك كند يا اگر مي خواهيد در مورد ساير خدمات ما ارائه دهيم ، تيم ما خوشحال مي شود كه با شما صحبت كند.

سانتريفيوژ چيست؟

با ارائه يك راه حل در تصفيه لجن هاي سنگين و جريان هاي زباله دشوار ، نيرويي كه توسط سيستم سانتريفيوژ ما ايجاد مي شود ، كاهش حجم زباله را در مقياس بسيار بزرگتري نسبت به (سيستم كاهش مديريت پسماند و سيستم آبگيري) فراهم مي كند. اين يك راه حل درماني موثرتر را ايجاد مي كند. از طريق معرفي پليمرهاي سانتريفيوژهاي رگبرگ ، مي توان جداسازي مايعات و سوسپانسيون مواد جامد را در 30m3 در ساعت فوق العاده انجام داد - توليد كيكي كه مي تواند در يك فرآيند تصفيه بيولوژيكي استفاده شود (زباله ها را براي دفع آسان و ايمن آماده كنيد). دستگاه سانتريفيوژ ما مي تواند با لجن هاي روغني خطرناك يا غير خطرناك مقابله كند و سرعت آن را مي توان از راه دور كنترل كرد تا زماني كه جريان بهينه زباله ، كه تحت درمان است ، حاصل شود. سانتريفيوژ ما نه تنها مي تواند حجم زيادي از زباله ها را از محل دفن زباله دور نگه دارد ، بلكه از طريق كاهش استفاده از وسايل نقليه قبل و بعد از درمان ، به بهبود اثر كربن كمك مي كند.از آنجا كه ما فقط يكي از معدود ايستگاههاي مجاز انتقال مواد زائد خطرناك به طور كامل در جنوب انگلستان است ، ما مي توانيم همچنان گزينه هاي بيشتري در اختيار مشتريان قديمي و جديد قرار دهيم تا زباله هاي آنها را به سرعت و به طور موثر حذف ، درمان و دفع كنيم. در نتيجه ، محيط وسيع تري را براي آينده ايمن نگه مي دارد.با بيش از پنج دهه فعاليت در صنعت مديريت پسماند ، ما يك سرويس پيشرو در جنوب شرقي ايجاد كرده ايم كه مي تواند مسائل زباله خانگي ، تجاري يا صنعتي را بررسي و درمان كند. صرف نظر از نوع مواد زائد درگير ، ما يك تجربه ثابت شده در زمينه درمان موثر همه مسائل زباله را كه در هر نوع محيطي به وجود آمده است ، داريم.

https://www.scoop.it/u/santrifiuje2020